luni, 6 februarie 2012

No. 1 Mum

Asa-mi spun eu. Am 2 copii. Si un sot. Si asta cam spune tot, fiindca ei imi umplu viata. Cateodata mai da si peste :). A-un boem de 6 ani, B-o zpaiata de aproape 4, si M - un tatic vesel care se coboara foarte des la mintea copiilor nostri.
Sunt ai mei. Si din fericire imi place la nebunie sa am grija de ei. Ma pot declara norocoasa, fiindca meseria de traducator independent imi si ofera posibilitatea sa o fac cat pot eu de bine. Asta fara sa ignor placerile mele, gatitul si cititul. Ca dovada, am si timp sa scriu aici tot ce-mi trece prin cap, plecand de la retetele cautate zilnic pentru a le asigura celor mici o alimentatie cat mai diversificata, care sa nu aiba nevoie de prea multe suplimente artificiale, pana la trairile (pozitive sau negative) de sotie sau profesionist. Asa ca, acesta va deveni jurnalul pe care nu l-am avut niciodata. Se pare ca la 30 de ani intr-adevar se produce o schimbare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu